Vozidlo chcípalo při startu i na volnoběh, nedrželo otáčky a zahlcovalo se. Podivné chování volnoběžných otáček Ford Focus 1. Vlastní čištění jsem dělal štětečkem a technickým benzínem, který usazeniny z tělesa klapky odstranil, ale zároveň nepoškodil těsnící tmel kolem klapky. Ta nadále těsní (zkoušeno nalitím tech. benzínu na klapku - po minutě jen nepatrný průsak).
Klapku jsem nechal oschnout a montáž proběhla v obráceném pořadí. Jen připomínám, že ten gumový silentblok. Hotfix spočívá v zakoupení spreje na čištění škrtící klapky za ca Kč 20-.
Sprej se nastříká shora do škrtící klapky podle návodu výrobce spreje. Servisy to takhle často dělají. Bohužel se tak podaří odstranit jen některé nečistoty a odolné nánosy nebo svinstvo na spodní straně klapky tam zůstanou, takže tento postup, ačkoli je rychlý, vede jen s. Takový krokový motorek jsem nalezl (viz obrazek). Uvažoval jsem, že koupím nový a vyměním jej. Proto jsem začal hledat na netu, ale žádný krokový motorek pro 1. Doplňuju, kdyby měl někdo podobný problévyřešeno - vadný volnoběžný ventil.
Solenoid měl sice správnou impedanci, hýbal s ventilem, ale asi nějak špatně. Nakonec mi to vycházelo jako nejpravděpodobnější možnost, že bude chyba ve ventilu ale nechtěl jsem kupovat nový. Diagnostika KTS 5neukazovala nic.
Delší čas jsem se chystal na to, že vyčistím volnoběžný ventil a klapku vstupu vzduchu do sání motoru. Jenže důvodem toho, proč jsem to odkládal byl fakt, že motor Vje dost natěsnaný a samotný volnoběžný ventil je umístěn až vzadu téměř u přepážky mezi motorem a kabinou vozu, navíc obklopený čidly, dráty, kabely zapalování a hadičkami podtlaku. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje. Sice nevím proč by si měl kopovat nový ventil při čištění volnoběžného ventilu Motor Cleanerem, ale budiš je továš názor. Nevíte někdo co s tím,už jsem 3x čistil volnoběžný ventil , nemám kleště na spony, tudíž jsem se nedostal k čištění MAFu a škrticí klapky.
V ZTec 7 Hatchback, r. Junior Příspěvky: Registrová. Seznam partnerů a firem spolupracujících s klubem - kontakty, služby, výše poskytnutých slev. EGR ventil se nachází za motorem,je přístupný po odendání krytu pod stěrači,vede k němu podtlaková hadička.
Volnoběžný regulační ventil pro motory Citroen 1. EGR demontujem,drží na motoru 2. A je to myslím 4ml balení. Feb V servisu mi řekli, že mám rozebrat a vyčistit ten motorek a škrtící klapku. Zeptej se v Kelly , tam jsem kupoval, taky zasrané klapky. Distributor Horšovský TÝn, zakoupen v Auto kelly.
Pustitl jsem se včera také do čištění škrtící klapky a rovnou jsem s tím vyčistil i volnoběžný ventil. Jakoby auto bylo naučené jezdit se zasranou klapkou a teď je vyčištěná a navíc nemusí 1 těsnit (což by podle mě nevadilo, protože auto si stejně při volnoběhu pouští vzduch samo, u focusu na to byl volnoběžný ventil , u mazdy nevím, zatím ji tak dobře neznám). Ahoj, prosím o radu, mám tentýž problém s otáčky. Mohu prosím poprosit o podrobné vysvětlení, kde přesně najdu ten volnoběžný ventil. Výhodou testeru je automatických variabilních režimů testování, čištění a promazání akčních členů.
Osobní odběr: úterý 19. Zásilkovna, PPL, PPL Parcelshop: středa 20. Zdravim všechny, potřeboval bych radu. Rozhodl jsem se že ho koupim novej ale nejsem si uplně jistej.
Jedna se o opel astra caravan 199. Doporučuje se instalovat novou, ale pokud není jedna, můžete se dostat ze situace: jednoduše ji propláchnout v rozpouštědle nebo acetonu a pak pečlivě vyfouknout stlačeným vzduchem. Jedná se o prvek, který prakticky nezklame, proto nelze změnit.
Pokud je touha dělat všechno. Celý film je v češtině Full movie is in Czech langange. This feature is not available right now. Please try again later.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.