V tomto videu bych vám rád ukázal mnou používaný způsob na vyčištění EGR ventilu. V ulici nám vyměnili trubky. Pokud se vám video líbí Budem rádi za.
To způsobilo zvýšení tlaku vody pěkný čůrek z přívodního ventilu k bojleru. Při odvádění vody do kanálku jsem si tak vzpomněl na. Plunžr a pružina se mohou zanést nečistotami a olejem, čímž se sníží průtok vzduchu a podstatně omezí i funkce ventilu.
IAB odmontujte a vyčistěte. Ze zkušeností ale vyplývá, že u čištěného ventilu se závada za čas opakuje, protože nejde dokonale vyčistit a je lepší volnoběžný ventil vyměnit. Pracovní stav vozidla a správný start jeho motoru jsou přímo závislé na volnoběhu ventilu. Bohužel je volnoběžný ventil periodicky znečištěn.
Hlavní příčinou znečištění KXX je olejovitý prach, který proniká plyny z klikové skříně ventilační trubky. Vzduch k volnoběžnému ventilu jde obtokovým kanálem. Jak vyčistit ventil na. Protože volnoběh se řídí rychlostí kmitání plunžru volnoběžného ventilu, záleží na velikosti netěsnosti klapky, zda-li je volnoběžný ventil schopen při větším průtoku vzduchu volnoběžné otáčky doregulovat na správné hodnoty.
Tehdy, pokud si to dobře pamatuji, se mně dvakrát stala taková divná věc, kterou připisuji právě IAC. Když jsem ráno startoval (to byla zrovna celkem zima cca -12°C, také to možná ani nebylo tím), tak to. Poslední návštěva: neděle 26.
Prosím o radu v servisu mi měnili volnoběžný ventil ( na volnoběh chcípalo) Ford Focus 1. Není to přehnaná cena? Auto jsem byla vyzkoušet je to sice lepší,ale po delší j�. Občas se stává, že radiátor špatně topí.
A tím se částečně, nebo. Z výpisu diagnostiky vyplynulo, že EGR ventil zůstal zaseknutý v otevřené poloze. Následoval odtah, koupě a výměna za nový díl.
Na starém dílu ve videu je vidět, jak byl zanesen a. Doplňuju, kdyby měl někdo podobný problévyřešeno - vadný volnoběžný ventil. Solenoid měl sice správnou impedanci, hýbal s ventilem, ale asi nějak špatně. Diagnostika KTS 5neukazovala nic. Nakonec mi to vycházelo jako nejpravděpodobnější možnost, že bude chyba ve ventilu ale nechtěl jsem kupovat nový.
Do 15ročného focusu by som radšej súčiastky typu voľnobežný ventil zháňal od členov na fóre, ktorý ponúkajú auto na diely. Ventil je na 6tke dobre prístupný takže 800kč za výmenu je neprimeraná suma, ak v tom ovšem nebola započítaná aj nejaká PC diagnostika a ak áno, pýtať si výpis diagnostiky,poruchy,adaptácie motora-z tých sa dá dosť vecí identifikovať. Nezřídka takovéto potíže u starších fordů působí zanesený volnoběžný ventil. Ani Mondeo není výjimkou.
Ventil někdy stačí vyčistit , jindy je nutné přistoupit k výměně. Zde rozhodně sáhněte po novém dílu, použitá součástka z vrakoviště může být jen krátkodobým řešením. Otázka je jestli volnoběžný ventil dokáže ještě regulovat otáčky když netěsní klapka. Další možnosti k vyzkoušení jsou. Teprve později jsem se dozvěděl, že volnoběžný ventil jde vyčistit a pak zase normálně funguje.
Sory, že vám tady píšu romány, ale to víte s manželkou o tom nepokecám. Na tyhle stránky moc. U obou stejná závada. Ale lehce vyřešitelná.
Jinak v tom svém escortu jsem nakonec ten ventil asi o dva roky později už musel vyměnit nadobro.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.