čtvrtek 16. května 2019

Jak najít díru v bazénu

Jak najít díru v bazénu ? U bazénů Swing a Azuro je třeba provést pečlivou optickou kontrolu vnitřní a vnější stěny bazénu. U bazénů luxusních, zapuštěných celých do země, se využije – za pomoci našich bazénových techniků – speciální detektory úniku vody, které jsou schopny lokalizovat místo pravděpodobného úniku. Nalezení díry v bazénu je někdy opravdu velmi těžké. Mnozí z nás se ji snaží najít ještě před tím, než bazén naplní vodou.


Při nafukování to zjistíme velmi jednoduše, nemusíme ani dlouho přemýšlet nad tím, jak zjistit, kde bazén fučí. Stačí, když budeme poslouchat, odkud se vzduch. Poškodit se mohou nejen stěny a zakrývací plachta, ale i dno bazénu. Dobrý den,také jsme dlouho řešili stále sfouklý límec bazénu.


Došli jsme k názoru,že vzduch uniká celým povrchem límce,zřejmě vinou nepříliš kvalitního materiálu,bazén je vyroben v číně. Použili jsme impregnaci na stany ve spreji. Impregnace je určena na. Neopatrným zacházením nebo po delší době i únavou materiálu může totiž dojít k protrhnutí vnitřní plachty bazénů a vzniku drobných děr, které se někdy dají těžko odhalit.


Mám někde díru v plastovém bazénu a nikdo ji nemůže najít. Už jsem tu měl i potápěče a taky nenašel nic. Dá se s tím něco dělat? Vyzkoušel jsem už asi všechny firmy v republice.


Majiteli bazénu se po letech začala odplavovat výplň spár dlažby položená na podlaze kolem obvodu bazénu. Postupné hledávání netěsností pod dlažbou v kombinaci s kontrolou trysek bazénu prokázalo popraskané přívodní potrubí v celé své délce až ke skimmeru. Dle typu poškození jsme usoudili, že se jednalo o únavu materiálu, což se nestává často, ale bazén byl. Lepení bazénu není složité. Neměl by tedy být problém takový bazén opravit, a to jak na suchu, tak i napuštěný pod vodou, a to buď prostým slepení, nebo nalepením záplaty.


Jak najít díru v bazénu

Nalezené díry můžete pak také zalepit samolepicími opravnými foliemi nebo speciálními lepidly na bazénové folie. Potřebujete najít díru ve vašem bazénu a neradi čekáte? Odbornou pomoc pana Miroslava mohu jedině doporučit, protože v jeho případě nejde pouze o nalezení praskliny, ale také o ochotné poradenství. Za celou naši rodinu chci tímto ještě jednou poděkovat. Poradna Bazeny s Marimex - Dobrý den.


Musím říct, že většina mě poslala do háje, takže pokud to uděláte taky, už mě to nepřekvapí, navíc když jsem bazén ani nekupoval od vás. V nadzemním bazénu mám malou dirku(asi 2mm)Zakoupil jsem si lepení Watertools. Bazén v samonosném provedení s nafouknutým kruhem.


Jak najít díru v bazénu

Voda drží, ale začal ucházet vzduch a nedaří se mi to najít. Napadlo mě vzít mikrofon, sluchátka, zesilovač se z. Ale najít někoho kdo najde nějakou hůř nalezitelnou díru v bazénu (zvlášť ve filtračním okruhu, když je pod zemí) je v čechách asi nemožný, přijde mi že i lidi co dělaj přímo do bazénů vůbec netušej která bije, resp. Tak to teče, to je jasný. Mě to natrhly děti ploutvema.


Najít se to dá, nejlépe potápěčské brýle a hledat i ve svárech folie. Díru jsem našel a zalepil pod vodou. Manžel taky říkal, ale já si myslím, že když je to z vrchu a děti budou cákat tak, že to nebude držet. Nejčastěji jsou vyrobeny z měkčeného PVC nebo podobného materiálu, které jsou označovány jako slepitelné plasty.


Jak najít díru v bazénu

My slepili díru přímo v bazéně a drželo to. Díra v kruhu není problém. My měli letos u bazénu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.